onsdag

hejsan!

idag har jag haft 1 ½ lektion typ. först engelska, eller nej vänta, jag har haft sammanlagt 1 lektion faktiskt. för på engelskan pratade vi bara betyg, typ gick igenom det nationella provet. mitt betyg har han inte bestämt än =P sen hade vi lunch och sen samhällskunskap där vi också pratade betyg, MVG där =) men efter att man fått reda på sitt betyg fick man gå, så har inte varit mycket i skolan idag. efter skolan åkte jag och petra hem till hennes farmor och chillade lite där.

har ingen träning ikväll så ska göra en matte-uppgift som vi fick när jag var sjuk och sen packa lite, åker ju hem imorgon efter skolan =) sen blir det stockholm på fredag, tagga!! börjar halv ett imorgon förresten =D

ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0