så länge hjärtat mitt slår

åh, tänk om man kunde bli 18 nästa gång man har födelsedag då, men nejnej, då ska man bli 17 en gång i år innan man NÄSTA år, om över ett år, blir 18. medan typ petra, blir 18 en månad efter att jag blir 17. och vi går i samma klass. är födda samma år. jag kommer gräva ner mig i en grop och inte komma upp förrän jag blir 18. helt säkert. ska börja bygga upp ett förråd med nödproviant nu, så ska jag bara hitta ett fint ställe att gräva gropen på.

det kniviga blir ju skolan då, men det ska nog gå att lösa. jag får helt enkelt gräva en ganska stor grop, så kan jag studera där nere. blir ju gyllen det! ska bara klura ut om jag ska gräva gropen här i sundsvall eller hemma. gräver jag den hemma så kanske jag upptäcker en till kropp, känns som att den möjligheten kan vara ganska stor efter helgen som var. då kanske jag får hittelön för det, så slipper jag tänka på ekonomin medan jag ligger där i gropen och myser. fan var bra!

Kommentarer
Postat av: kung bernadotte

fyfan vad sjuk du är malin! :D

2009-10-12 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0