150129

 
Tror att jag gick från 10% vuxen till 100% från och med min 22årsdag.
 
Förra veckan var jag på anställningsintervju, och den här veckan var vi såååå nära på att få en lägenhet. Vi har ju som bestämt oss för att vi blir kvar i Umeå efter examen i juni. Iallafall fotbollssäsongen/året ut. Men då krävs ett jobb, och en ny lägenhet eftersom vi bor i en studentlägenhet. 
 
Jobbet har jag inte hört något mer från. Dom skulle återkomma "så fort som möjligt". Håller såklart alla tummar och tår jag har, men man vet aldrig. Lägenheten är en annan historia. Krångel hit och dit och att Bostaden Umeå har fått för sig att varken vatten (inte ens kallvatten), el eller tvättstuga ska ingå i hyran gör det väldigt ovänligt för några som inte har en aning om hur inkomsten kommer se ut. 
 
Så tillbaka på ruta 1. Eller ja, inte helt. Har ju fortfarande chans på jobbet. Och det kommer fler jobb antar jag. Men helst av allt skulle jag vilja lägga allt mitt fokus på kommande tränarutbildningar, praktiken och examensarbetet, och inte lägenheter och jobb. Men jaja, sånt löser sig väl så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0