150624

 
Gaaaaaaah, jag är helt slutkörd! Snacka om att kroppen och alla mentala funktioner i hela kroppen ställer in sig på hur vardagen fungerar. Jag har chockat kroppen dom senaste fyra dagarna. Och den skriker i protest nu!
 
Jag har alltså dom senaste dagarna varit fystränare på Umeå IK's talangskola för tjejer födda 2000-2005. Eller ja, i söndags var jag bara där för att bli presenterad på invingningen men blev bortglömd, så då hade jag stigit upp halv sju i "onödan"... Men annars så har jag alltså tränat som har små barnen i allt från hederlig konditionsträning och styrketräning till lite rörlighet och snabbhet. Och jag är väl mest slut i huvudet av att upprepa samma saker fleeeera gånger per dag, men så får det väl vara då!
 
Annars så har vi haft grymt väder i Umeå enda sen midsommarafton fram till idag. Sol och varmt och jag har bränt min lilla nos... På midsommar var jag och Crille först på gammalt hederligt firande med dans runt stång på dagen för att sen ganska spontant dra iväg på fest på kvällen. Bra dag i alla fall!
 
Förra helgen var vi ju i Göteborg också. "Största" anledningen till att vi åkte dit var för att vi bokat en vin- och lakritsprovning som crillson fick i 25-årspresent, men så passade vi på att hänga med härligt folk, njuta av vädret och såklart gå på liseberg också. Efter sånna helgen känns det verkligen galet att bo såhär långt upp i landet. Märktes väl allra mest när vi inte hade någon möjlighet att ta oss till släkt och/eller vänner på midsommarafton på grund av "jobb" kvällen innan och på söndagen (känns konsigt att kalla fysträning för jobb hehe). Men så är det just nu!
 
Annars så har jag en enorm Liam-abstinens och vill bara åka till Gävle och klämma på hans tjocka kinder! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0