150305

Jag skulle i detta nu suttit på ett plan halvvägs påväg till arlanda. 
Jag skulle haft med mig Crillson och slutdestination skulle ha varit uppsala och ellen och stefan.
Jag skulle haft två av dom viktigaste personerna i livet under samma tak i 3 hela dagar.
Jag skulle haft en perfekt helg som gett en massa energi inför kommande uppsatsskrivande som kommer kräva en del energi.
 
Men eftersom Crilsson är gammal nuförtiden kunde vi inte flyga med SAS som vi brukar, utan valde Norwegian. Tillåt mig att ångra mitt beslut stort!
 
Vi är alltså inte påväg. Vi är kvar i Umeå. Helgen kommer inte att bli perfekt och energigivande, snarare energikrävande. Det kommer att vara ännu en likadan helg som vanligt. Bittrare människa än mig hittar man nog inte hos någon annan än en person som råkade skrapa kontrollrutan på en trisslott med miljonvinst. Typ.
 
MEN EN SAK SOM LÄTTAR UPP EN HEL JÄTTEMYCKET DEL ÄR ATT JAG IDAG BLEV KONTRAKTERAD SOM FYSTRÄNARE INRIKTAD MOT PREHAB HOS UMEÅ IK!!!
 
Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dörren står lite på glänt nu, å de där om att allt har en mening börjar.

2015-03-05 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0