151028

Så var dagen här. 
 
Jag befinner mig på ett tåg någonstans mellan Umeå och Sundsvall. Påväg mot min nya hemstad Gävle. Det går inte riktigt att förstå då jag åkt på dom här rälsen så många gånger tidigare, men då för att åka tillbaka åt andra håller bara någon dag senare. Men nu är det alltså inte så. Ska tillbaka under första advent-helgen och städa ur lägenheten, men annars har jag sagt hejdå nu.
 
Och jag har sagt hejdå till Crille också som jag nog inte kommer träffa förrän den där adventshelgen. Det är också något som hänt flera gånger tidigare. Att vi inte ses på typ en månad, speciellt när vi haft sommarlov. Men det känns tusen gånger värre nu, just för att jag börjar mitt nya jobb och kommer träffa massa nytt folk, men han finns inte där som en trygghet efter arbetsdagens slut. Men 1 månad ska jag nog klara!
 
Det finns ju en massa positivt också! Just att få arbetskamrater och träffa nya människor är det jag ser mest fram emot. Och att litegrann få en nystart. Får en liten känsla av att livet börjar nu. Nu är jag inte student längre utan liksom lite mer vuxen.
 
Stundtals iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0