150923

JAG ÄR INTE LÄNGRE EN ARBETSLÖS MÄNNISKA!
 
Ni läste rätt! Jag har fått jobb!!
 
Från och med november kan jag titulera mig Personlig Tränare på Må Bättre's nya träningsanläggning i Gävle. Jajemän, i Gävle. Hade väl aldrig trott att jag skulle bli en Gävlebo, men i och för sig har jag alltid sagt att jag kommer flytta dit jobben finns. Och där fanns det alltså ett jobb, som jag verkligen ser fram emot att kunna säga är mitt!
 
Det är tusen kilo stenar som lämnar mina axlar osv osv. Nu hoppas jag bara på ett eget boende så fort som möjligt (även om det ska bli mysigt att bo i samma hus som lillknölen Liam) och att Crille inte blir allt för långlevad i Umeå. För han har ju fått jobb här uppe. Såklart. Men samma jobb finns i Gävle så jag hoppas att vi itne behöver vara särbos i mer än max 1 månad. Känner liksom inte att det kommer bli skitkul.
 
Men så är det alltså. Nu ska jag bara hitta ett lag i Gävle som vill ta emot mig, på samma sätt som UIK och MSK har gjort i år. För satan vad roligt det har varit, och satan så tråkigt det är att jag ska lämna dom....

Kommentarer
Postat av: Monica

GRATTIS MALIN =)

Svar: Tack så jättemycket!
Malin Söderqvist

2015-09-24 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0